19. srpna 2013

Lady Dragon - aneb jak jsem byla napálena

Milé čtenářky,
po delší době se vám ozývám s ne moc přijemným článkem.
Už když mi domů dorazily moje první Melissky, byla jsem si jistá, že u jedněch nezůstanu. Asi před třemi týdny jsem si prohlídla jejich nabídku na Ebayi a vyskočili na mě jedny v bílo-červené kombinaci. Přesně ty jsem měla vysněné už dávno předtím než jsem dostala ty od přítele.
Tyto na Ebayi byly v dražbě a já jsem pomalu ani nespala, abych je mohla vydražit :D Byl o ně obrovský zájem. Nakonec se mi to ale podařilo a byly moje. Jejich konečná cena byla 2800,- a nějaké drobné. Dodání bylo bleskurychlé. Z Anglie dorazily za 3 dny.
Když jsem je vyzkoušela, tak mi na noze neseděly tak jako ty co už mám doma. Celý den jsem se v nich procházela, ale nebylo to ono. A tak jsem si s těžkým srdcem řekla, že je prodám. Myslela jsem, že když jsou boty už z několik let staré kolekce, tak byly i trochu jinak řešené, ale není tomu tak.
Lodičky jsem tedy vystavila v bazaru, kde mi během chvilky naskočilo udání na černou listinu. Netušila jsem z jakého důvodu mě tam někdo dal. Každopádně jsem zjistila, že to byla Eli, která mě upozornila na to, že jsou lodičky 100% faky. Nechtělo se mi tomu vůbec věřit, pořád jsem nad tím přemýšlela.
Nakonec mi neskutečně pomohla tato stránka: KLIK. Podle těchto detailů jsem zjistila, že má Eli pravdu a ihned jsem kontaktovala prodejce. Chtěla jsem po něm zaslání dokladu o koupi nebo něco, čím mi dokáže, že se jedná o originály. Paní mi napsala, že boty dostala dárkem a proto žádný doklad nemá. Prohledala jsem seznam jejich prodaných věcí a zjistila jsem, že tyto boty prodala už troje, navíc ve stejné velikosti a tak jsem jí napsala, že je opravdu divné, že by dostala všechny boty dárkem a že mám důkazy, že nejsou pravé a pokud se nedohodneme na vrácení peněz, tak ji udám na Ebayi a PayPalu. Poté už to šlo jako po másle. Boty jsem odeslala zpět a peníze mám zpět.
Považovala jsem za nutnost tento článek napsat, jelikož mi od vás chodily zprávy - často i dost osočující zprávy. Proto vám říkám, že bych si žádný fake dobrovolně NIKDY NEKOUPILA a zprávy typu, že jsem někoho zklamala mě dostaly natolik, že jsem ztratila chuť na blog přispívat. Jsem však ráda, že mě na to Eli upozornila, sama bych na to v životě nepřišla. Byla jsem bohužel naivní, prodejkyně měla přes 500 kladných hodnocení a já jí jen bezhlavě naletěla. Rozhodně proto nedoporučuji kupovat nic dražšího. V této době se kopíruje už naprosto všechno.



Přeji všem krásný den :)

22 komentářů:

  1. Chris me to bylo jasne ihned ;) jen mi přišlo hloupe ti kazit radost, kdyz jsem si nebyla 100% jista! PS: ty od přítele jsou stejnak milionkrát hezčí!

    OdpovědětVymazat
  2. Jéééj.. Tak to mě velice mrzí, copak se Ti stalo =( Svět je teď fakt zvrácenej na všechny strany a co se napodobenin týče, tak to je hnus velebnosti... Na první pohled s těmi pravými už je vidět, zač je toho loket. Také by mě negativní komentáře ohlasy velice mrzely a naprosto chápu Tvou nechuť a rozhořčení.. Doufám, že díky tomuto článku se jim otevřou oči a Tobě přeji, ať už se Ti nic podobného nestane a také, ať se vrátí chuť zpátky. Tvé články mám moc ráda a jejich absence mě mrzí...
    Andy InHotBlog

    OdpovědětVymazat
  3. No zlato, jsem moc ráda, že ti vrátily peníze zpět a že se to nakonec vyřešilo!! Achjo. Koho by mohlo napadnout, že to jsou faky, když ta dotyčná měla přes 500 kladných hodnocení :/ Každopádně, jak píše Andrejka, ty první alias Srdce z lásky jsou stokrát hezčí :* Snad už se ti nic podobného nestane a z negativních ohlasů si nic nedělej! Samotná jsi z toho byla zaskočená a zklamaná, a snad každý musí vidět, že by sis žádné faky nekoupila :*

    OdpovědětVymazat
  4. To mě mrzí i za tebe. Holt stanou se i takové věci. Hlavně, že máš zpátky penízky a budeš ponaučená :)

    OdpovědětVymazat
  5. ...tohle je hrozná drzost! Tací lidi by na internet vůbec neměli mít přístup!
    Ale jsem za tebe ráda, že ti to dopadlo dobře a vše se vyřešilo, přičemž jsi nepřišla o peníze, protože přeci jen skoro 3000,- není málo!:)
    A to, že ti lidé píší, že jsi je zklamala, to bych asi úplně přeskočila, protože ten, kdo čte tvůj blog a má tě rád, ten by ti to nikdy nenapsal, protože musí tušit, jak se to má doopravdy a že jsi super blogerka a člověk a ne podvodnice:)

    OdpovědětVymazat
  6. Kristinko, vubec to neres, osocovat se nenech a chut hlavne neztracej, je nas tolik, ktere cekame na Tvuj clanek kazdy den. Je super, ze je zase vse v poradku a penize mas zpet. Mej se krasne, posilam pusu a snad uz bude vse jen dobre :-)

    OdpovědětVymazat
  7. tak to je síla! takhle když jsou vedle sebe, tak to poznat celkem je, ale vůbec by mě nenapadlo to zkoumat.

    OdpovědětVymazat
  8. dneska lidi už nevědí jak by ostatní okrádali :/ je to hnus, co se děje a ještě v klidu to provozuje několikrát a bylo ji asi jasné, že to nikdo extra zkoumat nebude a v klidu je za tisíce prodá..
    já bych si takhle nic drahého od někoho na netu nekoupila, když mám věc třeba za 150 korun tak si řeknu ok, tak kdyžtak přijdu o 150 pořád lepší než třeba o 1500 ;)

    OdpovědětVymazat
  9. To fakt naštve, dobře, že máš peníze zpět. Hlavně prosím dál bloguj, protože mi tvé modely chybí. Nenech se odradit.

    OdpovědětVymazat
  10. Teda, tak to mě mrzí!! Člověk dneska musí opravdu vše 3x prověřit, aby měl jistotu, že nekupuje fake. A na nějaké osočování se vykašli a přispívej dál. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to je mazec a proto si říkám , ze bych si značkové veci na ebayi nikdy nekoupila. :((( hlavně, ze mas peníze zpět :)

    OdpovědětVymazat
  12. A hlavne se nenech od blogování odradit nějakými holcinami:) ti, kdo mají radi tvůj blog přijdou:)

    OdpovědětVymazat
  13. Nepekná skúsenosť ale musím povedať že v dražbe by som si na EBAYi nič nekúpila...Predaj oukej, ale toto nie + určite nie ZNAČKU...to radšej z nejakej spoľahlivej internetovej stránky(i keď v tejto značke sa nevyznám)....Neviem prečo by ťa mali takéto správy poburovať...každý nech si myslí o fejkoch či nefejkoch čo chce, ale oukej...chápem že ťa to muselo zobrať :/

    OdpovědětVymazat
  14. Nejdůležitější je, že máš zpátky penízky, já jsem bohužel taky byla naivní, naletěla jsem podvodnici a těch několik tisíc, co jsem jí poslala už nikdy neuvidím. Od té doby nevěřím nikomu a nakupuju jen v kamenných prodejnách. Na druhou stranu je to dobrá zkušenost, ponaučila jsem se a kdyby mě to nepotkalo, možná bych jednou někomu naletěla a stálo by mě to mnohem víc. Jinak prosíím přispívej, ideálně každý den :DD Tvůj blog je jeden z mých nejoblíbenějších :*

    OdpovědětVymazat
  15. No dnes si uz nemozes byt ista nicim, co na ebayi kupujes....a to, ze si sa nechala oklamat? nic si z toho nerob, stava sa :) predajcovia vedia ako na to :D....a na ostatnych kasli, hlavne neprestavaj blogovat...mam velmi rada tvoje prispevky ;)

    OdpovědětVymazat
  16. Nechápu, proč tě za to Elizabeth dala na černou listinu!

    OdpovědětVymazat
  17. Tak to by ma teda naštvalo. Ja už sa tiež bojím kúpiť si na nete niečo dražšie aby sa mi nestalo že kupim fejk:/ Ale hlavne že to nakoniec dobre dopadlo! Keep calm!:)
    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
  18. Tak toto je sila .. ale veľmi sa mi páči ako si to vyriešila, mnoho ľudí by si povedalo, že kašľať nato lebo sa im nechce v tom babrať .. mali by si z teba brať príklad :)) dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  19. Nečekala jsem, že můj komentář způsobí takový rozruch, většina holek by ho určitě smazala. Nemyslela jsem to nijak zle, jen jsem byla v tu chvíli naštvaná, připadalo mi, že rozdíl mezi fake a originály je na té fotce zřejmý a vůbec mě nenapadlo, že Ti to třeba nedošlo... Líbí se mi ale způsob jakým jsi to vyřešila a oceňuji Tvůj postoj k fake´ům. Článek s odkazem snad pomůže ostatním holkám, které jsi inspirovala ke koupi těchto bot. Pro příště doporučuji si u značkových věci předem najít charakteristické znaky, kterými se liší od fake´ů :)

    OdpovědětVymazat
  20. A jee, to mě mrzí!

    No stane se, ale naštěstí jsi to s pani vyresila a přišla ,, jen" o poštovné ;-)

    Jen tedy já bych Eli za nahlášení na černou listinu vďečná nebyla, máš samé luxusní a originální věci, člověka ten omyl musí trknout a vše se dá řešit přes zprávy..

    Na nonnon.co.uk teď mají spousty Mellisek za dobrou cenu, třeba si tam vybereš nahradní ;-)

    OdpovědětVymazat
  21. Proč tě dala na černou listinu? To je takový problém napsat zprávu a upozornit?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře :)