23. července 2013

Pozdrav z Olomouce

Jelikož nemám čas na blog moc přispívat, vyfotila jsem pro vás alespoň pár fotek z Olomouce, kde se teď téměř každý den nacházím. Fotky jsou z uličky, ve které si zařizuji půjčovnu. Je to krásná historická část Olomouce nedaleko horního náměstí.
Jako bonus přidávám i kousek nastávající půjčovny. Jak můžete vidět, čeká nás ještě hodně práce. Snad to ale bude stát za to :)





Šaty: Lipsy, Boty: Botovo, Náušnice: Asos, Sluneční brýle: Gucci

Přeji všem krásný den :)

35 komentářů:

  1. moc špicatým botám nefandím ale tieto sú super :))

    OdpovědětVymazat
  2. Urcite se dojdu podívat :) od září se stěhuji do Olomouce.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný, nežný outfit a nádherné šatičky :)
    Zařizování je ještě kopa, ale určitě to bude stát za to :* Těším se!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, zlato :*
      Jde to pomalu, ale jistě. Já se těším, až se stavíš :)

      Vymazat
  4. Jsem zvědavá, až bude hotovo :) Hodně štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  5. nádherné šaty!:)
    moc ti to sluší jako vždycky

    OdpovědětVymazat
  6. škoda, že to mám do Olomouce tak daleko, do tvé půjčovny bych se podívala moc ráda :) a sluší ti to jako vždy! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybys měla někdy náhodou cestu okolo, tak se určitě zastav :)
      Děkuju :)

      Vymazat
  7. krásný outfit.. takový něžný, letní :))
    do půjčovny se moc těším! šatů mám plnou skříň, ale v každých chodím jen na jednu událost, takže myslím, že do půjčovny určitě zavítám :)) prosím prosím, zařiď něco moc kamínkového!! :D ♥

    http://fashionladyan.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)
      Budu se těšit na tvou návštěvu :) Několik kamínkových kousků tam mám, tak snad se budou líbit :*

      Vymazat
    2. mm, tak to už se nemůžu dočkat <3

      Vymazat
  8. Moc ti to sluší. Určitě se přijdu podívat.

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné šaty a boty,aachjo... sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
  10. Držím palce!! A jsi opět okouzlující :-))

    OdpovědětVymazat
  11. Jéé tak ten výskyt v Olomouci závidím, je tam nádherně!! A Ty jsi samozřejmě opět kočka! :)

    OdpovědětVymazat
  12. jsi kočka, optimismus vždy :) Přeji ti,ať se ti podnikání podaří!!! a wow, máte před sebou ješte kousíček práce :)

    OdpovědětVymazat
  13. Outfit se ti povedl úžasně, moc ti to sluší. Milujeme ty šatičky:).
    http://audreyandpearl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Ty šaty jsou nádherné! S půjčovnou držím palce=)

    OdpovědětVymazat
  15. Sluníčko :)
    Škoda, že se nechci vdávat, přijela bych za tebou :*

    OdpovědětVymazat
  16. Jsem zvědavá na tvůj výsledek. Držím palečky :)

    OdpovědětVymazat
  17. krásné boty!
    zkus štěstí v naší giveaway,)
    http://worldneedsblondes.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. krásné šaty, moc ti to sluší:-)

    http://havlikovakarolina.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  19. Krásné šatičky, já jsem na ně úplně úchylná :D

    P.S. Ráda bych tě pozvala na Giveaway na mém blogu :)

    http://estrella-2012.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  20. Ty Botky mi připomínají kolekci od Valentina:) jsou hezke:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře :)