19. července 2013

Baťa mile překvapil

Můj botník je od minulého týdne zase o jeden pár bot bohatší. Ve městě jsem měla ještě chvilku času, tak jsem se zašla podívat k Baťovi. Většinou se tam chodím opravdu jen dívat, protože mě tam většinou žádné boty nezaujmou natolik, abych si je koupila. Tyhle boty na mě ale přímo řvaly: ,,Kup si nás" :D
A jelikož cena byla více než příznivá (399,-), tak už jsem s nimi vykračovala k pokladně.
Díky širokému podpatku se v nich skvěle chodí a kamínky drží jako přibité.








Přeji všem krásný den :)


29 komentářů:

  1. Už jsem je obdivovala u Lucinky :* Jsou naprosto kouzelné :* A za tak skvělou cenu?? Byl by hřích je tam nechat :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem na ně koukala...a asi se pro ně vrátím!

    OdpovědětVymazat
  3. také jsem si od Bati včera odnesla krásné boty!

    OdpovědětVymazat
  4. Já na ně koukala na e-shopu od Bati. Jsou skvělé, také jsem nad nimi přemýšlela :)

    OdpovědětVymazat
  5. pane jo, opravdu moc krásné :-))

    OdpovědětVymazat
  6. Tak přesně tyhle jsem si taky odnesla :)) a jsou kouzelné!

    OdpovědětVymazat
  7. Jelikož jsme je s mou kamarádkou (blogerka kkiss) viděly u několika bologerek, rozhodly jsme se je dnes očíhnout. Tak, jak jsme se na ně těšily a očekávaly jejich krásu, tak nás botky zklamaly..Má kamarádka si je zkoušela a připadaly nám jak kopyta, na nožkách nebyly slušivé.....:( Každopádně samostatně jsou opravdu zajímavé.
    Nicol

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadají moc pěkně! Já bych se v nich sice zabila, ale fakt je, že jsem u Bati neviděla nic zajímavé... :-(

    VELKÁ giveway

    OdpovědětVymazat
  9. Jsou krásné, já na Baťu před pár lety zanevřela a jejich obchod je pro naprosté tabu, ale ty botky jsou parádní!

    OdpovědětVymazat
  10. Nemůžu ani uvěřit ,že tyto boty jsou z Baťi...jsou krásné:)
    www.enarastyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. krása!! :)
    http://petrusha1992.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Tyhle boty jsem v Bati (Baťovi?) už několikrát viděla ale tohle prostě není můj šálek kávy. Věřím ale, že tobě skvěle padnou ;)
    . . .
    Dreamer Clara^^
    http://dreamersuniverse.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  13. Já jsem těm silným podpatkům stále ještě nepřišla na chuť a to bych tak moc chtěla, musí to být paráda na nich chodit..
    M.

    OdpovědětVymazat
  14. na první pohled by mě jen tak nezaujaly, ale musím uznat, že na noze vypadají moc hezky :))
    Suzanne

    OdpovědětVymazat
  15. Jak psala Nikolka výše, tak jakmile jsme očíhly tento mega boom s těmito botičkami, tak jsme se vydaly je naživo omrknout a musím uznat, že takto samostatné jsou skvostné a brada mi padá dolu, ale jakmile jsem si je vzala na nohu, tak se mi vůbec nelíbily =( Třeba to byl pocit jen na té mé a na Tobě budou vypadat úplně jinak, každopádně vzhled nohy v nich mě zklamal a doslova odradil od koupi =(

    OdpovědětVymazat
  16. Jsou krásné, ale na můj vkus až moc přezdobené. :) Baťa mně také překvapil, minule jsem si odnesla dva páry ze slev. :)

    OdpovědětVymazat
  17. Také jsem si je dnes pořídila, jsou krásné. :) Uz se těším, az nafotis outfit s nimi. :)
    http://diarybyangeeel.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. ta batovska kolekce je vazne uzasna, sama z ni mam jedny boty :D

    OdpovědětVymazat
  19. Fúha, ja neviem, k čomu by som ich nosila :)

    GIVEAWAY WITH OASAP.com !! → http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/07/oasap-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  20. Není to úplně můj šálek kávy, ale kdybych je viděla na někom kdo by šel okolo mě řekla bych "páni ty jsou úžasné" :)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  21. Nádhera. Já bych se na nich asi zabila, ale pro tebe jako dělané :)

    OdpovědětVymazat
  22. krásne topánky, al musím sa prv naučiť chodiť na takých topánkach. :) pozývam ťa na giveaway. :) http://dommie-world.blogspot.sk/2013/07/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  23. Taky jsem si je koupila, ale prodala jsem je. :( Začalo mi vadit že je má každej a ty kamínky mi připadaly trochu jako pro děti. :)

    Ale pohodlné byly!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře :)