22. dubna 2013

Poprvé s kloboukem

Slíbila, že vám na sobě své nově pořízené kousky co nejdříve ukážu. A jelikož své sliby plním, tak sem hned jeden outfit přidávám. Tato kombinace se mi honila hlavou hned v obchodě, měla jsem ho vymyšlený dřív než jsem s věcmi došla k pokladně :D
Musím se přiznat, že klobouk jsem na sobě měla vlastně poprvé (když tedy nepočítám slamák na dovolené). Vždy mi přišly dost extravagantní. Teď jsem jim ale přišla na chuť a do léta si rozhodně ještě nějaký pořídím.



U focení jsem měla i společnost :)



Top: Reserved, Skirt / Sukně: Reserved, Hat / Klobouk: HM, Belt / Pásek: Reserved, Sandals / Sandálky: Asos, Clutch / Psaníčko: HM

Přeji všem krásný den :)

23 komentářů:

  1. Úžasné fotky :* Skvělá ty i pejsek :)
    Sandálky máme stejné a jsou nejpohodlnější :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, zlato :*
      Mám je už třetím rokem a jsou to jedny z nejpohodlnějších botů, co mám :)

      Vymazat
  2. Krásně, ale kdyby ten klobouk byl ve světlé nebo i camel barvě, bylo by to dokonalé ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) V camel barvě by se mi taky moc líbil, ale zatím jsem na žádný nenarazila :(

      Vymazat
  3. Nadherne, slunce svedci nam vsem :-* to je jiste!!

    OdpovědětVymazat
  4. vypadá to moc pěkně :) i to sluníčko dělá divy! :)

    OdpovědětVymazat
  5. fotka s psíkom je krásna :))

    OdpovědětVymazat
  6. To vypadá nádherně, taková dáma! :)) Tuhle modu já hrozně ráda, škoda, že mi pár kg přebývá, to hned pak kazí dojem, to na tobě to vynikne vše dokonale :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu :)
      Jen by mě teda zajímalo, kde na sobě vidíš ty kila navíc :)

      Vymazat
  7. Sluší ti! Klouboučky jsou fajn, netřeba se jich bát ;)
    To mi připomnělo, že jsem přeci jen dnes na něco zapomněla! Na klobouček! :D

    OdpovědětVymazat
  8. Sluší ti to, je to moc elegantní :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ja teda na klobúky vôbec nie som, nikdy som žiadny nemala a ani sa nechystám si kúpiť. No ty si to pekne zladila a je to príjemná kombinácia :)

    OdpovědětVymazat
  10. Krásný outfit, přesně podle mého gusta. Moc ti sluší.

    Jen tak někdy nemám odvahu vyrazit kvůli kolemjdoucím. Ale někdy jo!

    OdpovědětVymazat
  11. Klobouky jsou super, tobě navíc moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  12. No prostě jsi úchvatná a já už nevím co jiného mám dodávat. Vážně jsi jako princezna.

    OdpovědětVymazat
  13. Tak to je naprosto skvělé. Miluji klobouky. Vypadáš krásně :) V.

    OdpovědětVymazat
  14. jeeeej ten je milý také fotky sú ešte krajšie:)

    inak ta pozývam na moju GA
    http://mimslady.blogspot.sk/2013/04/prva-giveaway-na-uvitanou.html

    OdpovědětVymazat
  15. máš úžasný štý :) Možem sa opýtať, aká rasa psíka to je? Je prekrásny!! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře :)