12. dubna 2013

A zase ten Asos

Milé čtenářky,
omlouvám se, ale tento týden jsem vůbec nestíhala přispívat. Je to teď pořád samé učení. Příští týden se budu snažit polepšit.
Dnes jsem si vyšla v těchto šatech a k nim trenchcoat a bylo mi skvěle. Počasí se už konečně pomalu, ale jistě začíná podobat jaru. Snad se o víkendu dočkáme těch dvacítek, jak slibují předpovědi.




Dress / Šaty: Asos, Heels / Lodičky: Mixer, Clutch / Psaníčko: Mohito, Necklace / Řetízek: Forever 21, Earrings / Náušnice: New Look

Přeji všem krásný den :)



14 komentářů:

  1. Mají krásnou barvu :) a skvěle ti sedí.

    OdpovědětVymazat
  2. krásna farba :) úplne ťa rozžiarili :)

    OdpovědětVymazat
  3. Asos je super :) A moc ti to sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  4. To jsou krásné šaty :) moc ti sluší :) vypadáš v nich jako sluníčko :)

    Zvu tě na svojí první GA!!! :))) BYLA BYCH RÁDA ZA TVOJÍ ÚČAST :)

    http://nikol-kach.blogspot.cz/2013/04/prvni-giveaway-pro-vas.html :)

    OdpovědětVymazat
  5. Asos jede :) take ho mam moc rada a opet paradni volba! Ty lodicky jsou uzasne, nejake nude by se mi take hodily :)

    OdpovědětVymazat
  6. A zase ti to ohromě sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné :) V těch šatech jsi jak sluníčko :)

    OdpovědětVymazat
  8. Velice ti to sluší! Krásné šaty a lodičky také.

    OdpovědětVymazat
  9. Barva je skvělá a záříš v nich jak sluníčko :) Sluší ti :* I naušničky!!

    OdpovědětVymazat
  10. Ty šaty vypadají moc krásně! :)

    OdpovědětVymazat
  11. skvělé šaty, moc ti sluší :) z jara mám taky radost.

    OdpovědětVymazat
  12. Úžasná barva šatů (mně samozřejmě nesluší), takže závidím:*

    OdpovědětVymazat
  13. Já rád rýpu a hledám všude chyby. Tady se ale vůbec žádná najít nedá. A vůbec mi to nevadí. Supr!
    Aleš

    OdpovědětVymazat
  14. parádně ti sedí, skvěle sladěno :)
    Suzanne

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře :)