11. března 2013

What´s in my bag

S tímto postem se setkáte snad u každé bloggerky a já nebudu výjimkou. Sama moc ráda nakukuju do cizích kabelek :)

Dnes vám tedy ukážu, co nosím každý den v kabelce.




Jak můžete vidět, jedná se o peněženku, mobil, diář, papírové kapesníčky, klíče, jahodové Labello, krém na ruce, kosmetickou taštičku a zrcátko. Přes léto v ní nosím ještě sluneční brýle a termální vodu ve spreji.
Tohle jsou základní věci, bez kterých se přes den neobejdu. Někdy k nim přibude i pár nepotřebných maličkostí.






Přeji všem krásný den :)

36 komentářů:

  1. páči sa mi tá ružová taštička:) a Iphone vlastním aj ja:))

    Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, je z Tally Weijlu :)
      Iphony jsou nejlepší :)

      Vymazat
    2. a skoro by som zabudla na tie úžasné silonky!!! wow!

      Vymazat
  2. Máš úžasnou kabelku! :)
    iPhone! :O Závidím :)

    OdpovědětVymazat
  3. mám stejný diář, a vidím úžasné silonky!

    OdpovědětVymazat
  4. Když ta tvá Alma je tak krásná! :)*
    Tyto nakukovací články mám moc ráda. Pěkně věci ti kabelka ukrývá :)*

    OdpovědětVymazat
  5. A to jsem si dnes říkala: "Hmmm hmmm měla bych udělat post o tom, co nosím v kabelce :D" Takže v blízké době se budu opičit :). Ale nosím v kabelce asi tak zhruba stejné věci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se taky často stává, že přemýšlím o nějakém postu a v ten den ho uvidím u jiné bloggerky :D
      Určitě ho udělej, ráda se podívám :*

      Vymazat
  6. krásná kabelka! já chci taky aj founa! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Taky jsem zvědavá a ráda nakouknu. Pěkný!

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherná kabelka :))Obdivuji tě, že s sebou toho nosíš tak málo. Mně by velikostně asi nestčila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      Mně to úplně stačí, často ještě přemýšlím, co bych z ní vyházela, abych toho neměla tolik :D

      Vymazat
  9. Čumendo do kabelek já ráda:D:*
    A ke kabelce se nemusím ani vyjadřovat:*

    OdpovědětVymazat
  10. tiež rada nakukam do kabeliek :) ale v porovnaní z ostatnými blogerkami nosíš toho fakt máličko. Avšak same potrebné veci

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, jsem taková skromná :D:* Nemám ráda, když mám plnou kabelku a nemůžu potom nic najít :D

      Vymazat
  11. super post! a tie saty z predosleho prispevku su krasne, tiez si musim jedny podobne zaobstarat :)
    http://chillychickblog.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  12. Také mám ráda takové posty.
    Takhle, u mě by to bylo složitější. Nevím proč, ale ať dělám co dělám vždy mám v kabelce takový bordel.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tam taky často nemám úplně vzorný pořádek :D:)

      Vymazat
  13. Taky ráda nakukuju ostatním bloggerkám do kabelek :)

    OdpovědětVymazat
  14. Moc hezký příspěvek. Zaujaly nás i ty punčochy!
    Audrey&Pearl
    http://audreyandpearl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Ta kabelkaaa ♥

    http://nikol-kach.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. Tá ružová taštička je úžasná:) Takéto články mám rada.

    www.sunrise-e.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  17. Teda když to tak srovnávám, tak já tam mám o milión věcí víc. :D Jinak krásná kabelka.

    OdpovědětVymazat
  18. Máš v kabelce krásný a ukázkový pořádek:*

    OdpovědětVymazat
  19. Luxusní obal (ta kabelka je vážně krásná) i obsah. Díky za možnost nakouknutí. ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  20. Teda jsi dobrá že tam nosíš jen tak málo věcí :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře :)